Vizuální Patch 09/2019

CCP se rozhodlo konečně vylepšit vzhled EVE při použití Low Quality shaderu. Bohužel vylepšit pouze některé prvky, nemůžeme ostatně čekat zázraky, nebo dokonce nějaký kompletní fix čehokoliv, je to přece jen CCP. Tentokráte budou patchem "postiženy" efekty sluncí a wormhol, které při nepoužití high quality vypadaly opravdu hrozně. Vypadá to, že CCP grafický tým se v létě opravdu činil a upravil engine EVE natolik, že mají nyní možnost pracovat minimálně s tím málem co poskytuje nízká kvalita shaderů. Funkce kompletního vypnutí shaderů ve hře nicméně jako možnost zůstane (zatím).

Podle vyjádření VFX týmu je toto býborná zpráva, protože nemají rádi, když věci v EVE vypadají hnusně (ha ha ha, jak dlouho čekáme na textury apostle v hangáru aby se člověku nezačal po chvíly zvedat kufr ?). Ať již jejich tvrzení věříte, či ne, první výsledky vypadají slibně. Jeden příklad za všechny.

 

Starý Low Quality Shader

Starý Low Quality Shader (LOL!)

Nový Low Quality Shader

Další částí je spomalení efektu na slunci, pro ty kdo mají čas kochat se jejich krásami, a přidání hloubky. Snad se také dočkáme fixu šance oslepnutí při průletu sluncem.

Spomalení efektu na slunci

Moje Očíííííííí !!!!!

Wormhole efekt

Jako další příšel na přetřes vylepšený efekt wormhol pro Low Shader kvalitu. Nově bude vykazovat barvu nebuly systému do kterého díra vede, tzn i při Low poznáte zda vede do Low, Hi, Null, nebo další WH. Při Low quality nastavení bude střed wormholy zobrazovat rozostřený obraz nebuly systému. Težší rozpoznat o který systém se jedná bude podle CCP u Nullsecu, nebuly těchto částí New Edenu jsou tmavší a práznější.

 

Ruku v ruce s touto změnou přichází přechod animací wormhol z 2D na 3D. V dnešní době, pokud se pečlivě na WH podíváte, všimnete si, že vlastně následuje kameru a její animace vypadá staticky. Toto se změní, nově budou její "chapadla" a střed zobrazující nebulu mít 3D feeling. K čemu je to dobré mě absolutně míjí, ale budiž.

Současná 2D animace

Nová 3D animace

Efekt proskoku dírou

Další věcí, tentokráte narozdíl od zbytku celkem praktickou, je animace proskoku wormholou. Nově efekt připomína proskočení branou a vizualně vám napoví kdy zapnout sensor booster a spamovat scram.
Byl také přidán efekt proskoku více lodí najednou. I toto je celkem praktické protože budete vědět kdy utíkat 😀 .

Díky tomuto se monitoring wormhol konečně stane přehlednějším a kempení snad úspěšnějším. Na animaci můžete vidět proskot jedné lodi a následně proskok několika lodí najednou.

Stáří a stav wormholy

Jak je díra stará lze poznat podle toho jak moc se "třepe". Při zapnutí Low shaderu toho v dnešní době moc nepoznáte, díra se jeví staticky a v podstatě vypadá stejně při jakémkoliv stáří. Nově bude stáři definováno svítivostí. Čím bude díra temnější uprostřed, tím více se přibližuje ke svému zániku.

High Quality Shader
Nový Low Quality Shader

 

Všechny tyto nové efekty jsou k dispozici na Singularity test serveru, takže pokud máte zájem, můžete jít checknout osobně a popřípadě poskytnou CCP feedback.

o7

waltari

Člen korporace Militaris Industries v alianci Northern Coalition. Provozovatel Capsuleer.cz