Vizuální Patch 09/2019

CCP se rozhodlo konečně vylepšit vzhled EVE při použití Low Quality shaderu. Bohužel vylepšit pouze některé prvky, nemůžeme ostatně čekat zázraky, nebo dokonce nějaký kompletní fix čehokoliv, je to přece jen CCP. Tentokráte budou patchem "postiženy" efekty sluncí a wormhol, které při nepoužití high quality vypadaly opravdu hrozně. Vypadá to, že CCP grafický tým se v létě opravdu činil a upravil engine EVE natolik, že mají nyní možnost pracovat minimálně s tím málem co poskytuje nízká kvalita shaderů. Funkce kompletního vypnutí shaderů ve hře nicméně jako možnost zůstane (zatím).

Podle vyjádření VFX týmu je toto býborná zpráva, protože nemají rádi, když věci v EVE vypadají hnusně (ha ha ha, jak dlouho čekáme na textury apostle v hangáru aby se člověku nezačal po chvíly zvedat kufr ?). Ať již jejich tvrzení věříte, či ne, první výsledky vypadají slibně. Jeden příklad za všechny.

 

Starý Low Quality Shader

Starý Low Quality Shader (LOL!)

Nový Low Quality Shader

Další částí je spomalení efektu na slunci, pro ty kdo mají čas kochat se jejich krásami, a přidání hloubky. Snad se také dočkáme fixu šance oslepnutí při průletu sluncem.

Spomalení efektu na slunci

Moje Očíííííííí !!!!!

Wormhole efekt

Jako další příšel na přetřes vylepšený efekt wormhol pro Low Shader kvalitu. Nově bude vykazovat barvu nebuly systému do kterého díra vede, tzn i při Low poznáte zda vede do Low, Hi, Null, nebo další WH. Při Low quality nastavení bude střed wormholy zobrazovat rozostřený obraz nebuly systému. Težší rozpoznat o který systém se jedná bude podle CCP u Nullsecu, nebuly těchto částí New Edenu jsou tmavší a práznější.