Efekty ve Wormhole space

Rozhodl jsem se tak nějak zahrabat v paměti co si pamatuju z mého života ve WH (2009-2011) a podívat po netu jestli se od té doby něco nezměnilo a o tom něčem napsat malý článek sám, protože jinak bych se nedočkal (jako obvykle, ale na to už jsem si tak nějak zvykl - bohužel). Dnes bych se chtěl dotknout efektů, které v díře můžete potkat a většinou tím řídíte při výběru vhodné díry. Celkem existuje sedm efektů. Wormhola má výhodu v tom, že většinu těchto efektů poznáte i vizuálně. Obecně platí, že čím vyšší třída díry, tím větší efekt, kde v Class 6 je nejsilnější.

BLACK HOLE

Tento efekt bývá upřednostňován těmi kdo používají rychlé lodě osazené raketami. Black Hole totiž dává bonus jejich rychlosti a damage a také obrovský bonus rychlosti lodím samotným

 

RED GIANT (RUDÝ OBR)

Rudý obr má bonusy pro AOE (Area Of Effect) a overheat modů, nedokážu si dost dobře představit k čemu by mohla být obyvatelům wormhol s těmito efekty užitečná. Možná k ratování pomocí smartbomb :D. Každopádně pro dobré troll PVP to zní zajímavě, jelikož ale slova Wormholer, dobré a PVP se navzájem vylučují, podle mě je de-facto k ničemu.

WOLF RAYET

Wolf Rayet efekt je určen pro lodě používající armor tank. Vzhledem k bonusům na signature radius a damage bonus pro small zbraňové systémy, logicky čím menší loď, tím líp zužitkovaný bonus i když pravda je, že signature radius bonus se dá celkem dobře využít i na lodích větších.

PULSAR

Pulsar efekt je přesný opak efektu Wolf Rayet, bonusy se zvtahují na štíty, capacitor a capacitor warfare, tzn neutralizery a nosferatu moduly. Znevýhodněna je signatura lodi a resist pro armor tank

CATACLYSMIC VARIABLE

Wormhola s tímhle jen težko vyslovitelným efektem vlastně neumožňuje žádný local repping štítů ani armoru, bude patrně dobrá pro fleety s dedikovaným logistickým křídlem a opravdu hrozně špatná pro jaké koliv capitals, snad kromě carrierů.

MAGNETAR