EVE Chat – Konečný verdikt
Tak jsme se dočkali finálního verdiktu ohledně budoucnosti chat systému v EVE Online
Na DEV Blogu se objevilo následující vyjádření CCP.
Když jsme 9. ledna uvedli informaci o situaci s chatem, zmínili jsme se o tom, že zvážíme zda budeme pokračovat v provozu služby na protokolu XMPP (Jabber), nebo se vrátíme zpět k starému systému. Slíbili jsme odpověď na začátku února, a to na základě výkonu chatu po několika velkých opravách a s tím spojeného zlepšení, nebo zhosršení.
Vzhledem k tomu, že po změnách v lednu bylo provedeno několik analýz a byl brán v potaz výkon nového systému XMPP, bylo rozhodnuto, že se nebudeme vracet ke staršímu původnímu systému LSC a budeme pokračovat v rozvíjení a vylepšování nového systému.
Jak jsme již dříve vysvětlili, přepracování systému chatu je zásadní součástí budoucí práce na vývoji, která je součástí EVE, ta zahrnuje i postupné nahrazení starých systémů jako jsou struktury hráčů (POS) a zavedení 64bitového klienta.
Tato práce probíhá tak, abychom mohli pokračovat v postupných aktualizacích New Edenu, zlepšování vedoucí k postupnému oproštění EVE od nepotřebných, či starých věcí a celkovému snižování technických prostědků potřebných k chodu. Obsluha chat systému XMPP umožňuje v budoucnu otevřít všechny možnosti pro další nástroje a přístup k chatu systému EVE.
Chceme pokračovat ve spolupráci s komunitou, abychom vyřešili veškeré problémy, které lidé mohou stále mít se systémem XMPP, a ujistit Vás, že i nadále budeme zlepšovat výkon.
Tým, který pracuje na vývoji chatovacího systému, bude pozorně sledovat zpětnou vazbu z tohoto blogu a pokud některý z našich pilotů zjistí jakékoliv problémy počínaje únorem, rádi bychom o nich slyšeli, abychom se mohli pustit do odstranění všech dosud nevyřešených problémů.
V Dev blogu z 9. ledna jsme také zmínili odměnu hráčům za ony vzniklé problémy.
Jsme rádi, že v nadcházejících týdnech bude charakteru s nejvyšším počtem skillpointů na každém účtu, který byl Omega při téměř denních výpadcích 20. března 2018 (v den nasazení chatovacího systému) přiděleno 500.000 skillpointů, které naleznete ve svých unalocated skillpoints, jako naše omluva za vzniklé problémy.
Rádi bychom se opět omluvili za narušení hermího zážitku, které problémy s chatem způsobily v průběhu roku 2018. Plně jsme chápeme, že problémy se systémem nebyly řešeny včas..
Rádi bychom na tomto blogu poděkovali všem, kteří o problému informovali a podíleli se na jeho řešení. Rádi bychom také poděkovali všem našim pilotům za trpělivost.
2019-02-11 – BY CCP FALCON
TL;DR: CCP zůstane u nového chat systému a jako omluvu dostanete 500k SP.