War Update podle Mittaniho 2/2

DOOM CLOCK

Naše cesta k vítězství závisí na zničení nepřátelských ihubů v našich systémech s Keepstary před uplynutím 35 dnů. Pokud iHub přežije více než 35 dní, zasáhne tak příslušný strategický index v systému (úroveň čtyři), nepřítel nainstaluje jammery a poté použije ochranu těchto cynojammerů k útoku na naše Keepstary. Pokud je nepřítel nějakým způsobem vylákán, nebo už frustrován natolik, aby zaútočil na naše Keepstary bez nasazení jammerů, věříme, že tyto potenciální útoky nás zvýhodní a že nepřítele můžeme přinutit zaplatit vysokou cenu. Takto dostame jejich supercap flotily … na defenzivní timery Keepstarů v nejamnutých systémech. Pokud se z nich ale posereme, nepřátelé do systémů s našimi Keepstary nainstalují jammery a pokusí se je zničit pomocí známé low-risk Legacy taktiky.

Abychom si udrželi přehled o tomto Damoklově meči visícím nad našimi Keepstary, naši vývojáři splácali dohromady aplikaci, které říkáme Doom Clock. Denně to kontrolujte a posílejte výsledky dál mezi ostatní.

tl; dr: musíme zničit nepřátelské ihuby před tím, než doom clock pro každý z nich ukáže 0. Používejte doom clock, hackujte ihuby, pokračujte v operacích, abyste je zničili, připojte se k GSFOE, choďte na hacking ops, sestřelujte nepřátelské hackery, dělejte cokoli, abyste mohli pokračovat v resetování Doom Clock před tím, než bude 0 v každém z našich systémů

Jedná se o strategický cíl, který je tím nejdůležitějším cílem, který máme. Byl bráněn mnohými z nás jako jednotlivci, celýmy sigy i v corp operacích včetně neustálého dohledu hlavních fleet. Víme, že tato strategie funguje, protože to vy, šikovní bastardi,  děláte od doby, kdy se první pubbie (označení pro hráče mimo Goonswarm) iHub objevil na naši verandě a hned poté byl spontánně vyhozen do vzduchu nasranými Goony.

Vy jste zničili už tolik těchto hubů, že se „bads“ přestali obtěžovat s tím, tyto iHuby, které jsme zničili, nahrazovat novými. My víme, že jejich hackery nebaví být opakovaně sestřelováni noc co noc.

Toto není jen něco, co je důležité a nutné, je to přesně to, v čem jsme kurva dobří

VELKÁ ROZMÁZLÁ SPACEWAR STRATEGIE

Válka běží téměř šest měsíců a nepřátelská strategie byla po celou dobu pozoruhodně konzistentní. Pojďme to porovnat!

STRATEGIE PAPI

  • Pokus vyděsit Impérium, aby se vzdalo a odešlo tím, že u nás droplo Keepstary. Pak pokračovat, jako by se nic nestalo, když jsme se nevzdali a neodešli.

  • Nechodit do soubojů, kde jim chybí drtivá, nepřekonatelná výhoda, helldunk nebo blueballs

  • Zničit všechno, co schopni zničit jsou a co je menší než Keepstar

  • Zničit naše iHuby, nasadit ihuby vlastní a bránit je 35 dní aby mohli použít cynojammer

  • Až bude jejich cynojammer online, použít supercap fleety a dorazit naše Keepstary

Autor grafiky Cryo Huren

Tato strategie je výsledkem určitého kompromisu mezi Panfam a Legacy. Panfam, která dělá drtivou většinu skutečné práce, tím že s námi bojuje a vyhazuje do vzduchu většinu našich věcí, evidentně nechce čekat, až budou jammery online. Jsou ochotni bojovat na našich Keepstarech bez jammerů a věci konečně ukončit, buď se nám podaří naše Keepstary ubránit, nebo je ztratíme a budeme vytlačeni z regionu.

Legacy nechce bojovat bez podpory v podobě jammerů, protože chápou, celkem rozumně, že i ve scénáři, kdy ztratíme titan flotilu v megasouboji, bychom s sebou vzali celý TEST a oni budou mít velké problémy se znovu vybudováním své strategické síly.

Jak jsme slíbili …. TEST je další na řadě, nemusí to ale nutně být zbabělci nebo idioti, kteří trvají na tom, že budou mít online jammery, než budou riskovat svoji supercap fleetu, Panfam potřebuje, aby tyto Legacy supers na gridu byly, aby mohli zvítězit, proto tak hodně záleží na Doom Clocku a zabránění nepříteli v tom, aby jammery dostal online.

STRATEGIE IMPERIA

    • Využít citadely k burnoutu (bod, kdy jedna strana přestane mít zájem bojovat) nepřítele a koupit si čas co největším snížením nepřátelských čísel.

    • Zničit nepřátelské iHuby, abysme zabránili dosažení hranice 35 dní.

    • Zabezpečit aktiva v Keepstarech a v Helm’s Deep, zatímco se v Delve bude zakopávat stále hlouběji.

    • Boje na našich Keepstarech nastavené jeden po druhém tak, aby nám dávaly největší šance na vítězství.

    • Být bohatší než ostatní tak, že menší nepřátelské aliance zkrachují.

Je tam spousta dalších věcí, které tady nebudu rozebírat a vysvětlovat, bylo to blbé, ale vše výše uvedené, je zřejmé. Jako Imperium můžeme tlačit na jádro Legacy, abychom degradovali jejich organizaci a jejich čísla a mezi tím, se připravit na naše pomstychtivé řádění známé z minulosti, spoustu metagame kurváren, jako je smazání jejich blue aliancí jako Requiem Eternal a všechny ty obvyklé  „Imperium-at-Hellwar“ věci, které děláme. To všechno patří do naší strategie.

Nicméně na ničem z toho teď nezáleží, válka se momentálně scvrkla na jediný centrální bod, oni musí dostat jammery online, než začnou útočit na naše Keepstary (Legacy způsob). To znamená, že musí držet své iHuby oněch 35 dnů. Chceme je zastavit a zatím jsme v tom byli docela úspěšní. Pokud takhle budeme pokračovat dál, vyhrajeme. Případně donutíme nepřítele k útoku bez připravených jammerů (Panfam způsob), kdy buď vyhrajeme, nebo prohrajeme na základě naších schopností bránit a udržet se v otevřené bitvě, což je scénář, o kterém si myslím, že je pro nás příznivý.

waltari

Capsuleer.cz

WALTARI

PROZOVATEL